Yine yeniden veren 😭 geçen hafta yazmıştım buraya vajinamda kaşıntı var geçmedi napsam diye kızlar hatirlarsaniz aile hekimi krem verdi fitil verdi zalim travazol falan hiç geçmedi sonra bu gece gibi oldu bugün yine basladi eczaneye gittim eczacı abla Flucan diye bir hal verdi içinde iki tane var geçer dedi iyi gelir dedi bugün birini iç 7 gün sonra birini dedim bugün 4 te içtim birini ama hiç faydası olmadi daha once kullanan var mı yani hemen geçer mi her yerde yorumlarda şak diye geçiriyor yazmışlar bu bile iyi gelmediyse artık naocagimi şaşırdım aglicam yani ya of.