hasrettecas xbmiray emziriyorsanız normal 9 aya kadar ben 5. Ayımda oldum çünkü meme reddi yaptı içmedi sütüm azaldı mama meme ilerledim ve o ay adet oldum
30-01-m xbmiray ben 2 ay sonra olmaya başladım . Geçen ay 4 gün sürdü sadece şimdi olmam lazım ama hala gelmedi 4 gün geçti test yaptım negatif karnım şiş kaşık ağrım var da bakalım ne zaman olacağım
30-01-m xbmiray ben 2 ay sonra olmaya başladım . Geçen ay 4 gün sürdü sadece şimdi olmam lazım ama hala gelmedi 4 gün geçti test yaptım negatif karnım şiş kaşık ağrım var da bakalım ne zaman olacağım
Sraclp 01.01.2024 te doğum yaptım bebeğim 15 aylık oldugunda regl gormeye basladım. Emzırdıgın sürece 2 yıla kadar normal demıstı doktorum ama cocuk istemıyorsan korun demıstı, süt korumaz diye.