7 sene doğum kontrol hapı kullandım. Ama hiç ara vermeden, eşimle evli değildik çocuk tabi olsun istemedik o zamanlar. Evlendikten sonra hapı bıraktım 2. Ayda hamile kaldım. Bu kadar kısa süre de beklemiyordum bende çünkü çok uzun yıllar hap kullanmıştım. 2. Gebeliğim de 3 ay içinde olmuştu.