Ballloglum Ben de sabahçı öğlenci olan okulda çalıştım.Genel olarak öğlenci olmak istenmiyor.Çünkü okullar gerçekten çok geç bitiyor .Ayrıca İmamatipten bir öğretmen bulup değiştirmek çok ütopik bir şey olur .Görevlendirmeler maksimum altı ay oluyor altı ayda bir yenileyecek kaymakam.(Yöneticlik de yaptım bebeğimden dolayı istifa ettim.)O okul şart değil ,sendikan varsa onunla konuş.Hangi okulda boşluk varsa bilirler.Tek çözüm yolu başka bir okula görevlendirme yapman.