Arkadaşlar cidden sinirlerim çok bozuk herkes üsdüme gelyo delircem artık annemlerde kalıyorum şuanda bebek ağlıya sakinleştrmeye çalışyorm sanki başka bi şey yapıyorm annem ordan söylüyoki bebeyi kucağına al bende bağırdlm ki sakinleşmiyo işte durup bana klzyo ki yardım etmiycəm falan filan bi anlamaya çalışmıyolar sanki ben burda başka bi şey yapıyorm benmde ağrılarm var kocamda sinirlermi bozuyo herkes deli edyo beni