Balteknem Olric11 heryerde çıkıyor ıyı hoşta yüzde çıkmasa ıyı olucak mılletın cıldı dümdüz tuy yok parlak bızımkı ıse malesef
pnarkrd Balteknem evet ya ben bunu anlamıyorum nasıl oluyor hayır zoratin de kullanamiyorum emziriyorum diye gitmiyor yuzumdekiler denemediğim ürün kalmadı nerdeyse 5 senedir yüzümü duzeltmekle kafayı yemiş durumdayim
pnarkrd Olric11 eve o yüzden korkuyorum iğneliden çok kötü bı islem gidi duruyo ki benim tuyum sakal gibi değil gördüklerim hepsi öyle ve çekindim açıkçası
pnarkrd Olric11 dikkatte alicam ama ne önerirsiniz yapıp kurtulup pişman olmayanlar yok mu başka bı şey