birbebekannesi46 Arkadaşlar oğlumun biberonunu değiştireceğim avent kullanıyorum ama aşırı derecede koku yapmaya başladı artık hiç bir şekilde kokusu geçmiyor mamajoo ve lashion mu acaba
aselkussum birbebekannesi46 lansinoh tüm biberonlari denedim içinde en yumuşak başlık olan o mamajoda yumuşak ama akıtma yapıyo. Avent emziği sert eğer onun gibi bişey ariyosa dr browns yada Chicco benziyo
Tugcebb birbebekannesi46 mamajoonun başlıkları farklı mı bilmiyorum ama ben süt sağma makinesini almıştım onun içinden çıkanı kullanmıştım ilk. Bebeğiniz kaç aylık şuan nasıl olur bilmiyorum ama eğer çok küçükse ben tavsiye etmiyorum. Akımı çok hızlı. Biberon vermeyeceğim nasılsa diye hastaneye öylesine götürmüştüm (ama o işler öyle olmuyormuş) bir iki gün kullandık hemen aventi açmıştım. Her yeri süt mama oluyordu bebemin 🤦🏻♀️
2_oglanannesi birbebekannesi46 ben ikisinide kullandım asla mamajo bi lansinoh olamaz. Asla damlatmaz mı bi biberon damlatmıyor valla. Emzirme ürünlerinde lansinohu tek geçerim