Oglum çok ısrarcı bir çocuk, mesela oyun oynamak istiyor birisiyle oda oynamak istemedigini söylüyor yada yoruldum oturcam diyor oglumda aşırı hiperaktif hiç yerinde duramıyor hafi hadi karşındakini bıktırıyor yani sonra anne beni dövdü diye ağlayarak yanıma geliyor. Geçen tatile gittik anlık kayboldu gözümden, kücük havuza gitmiş bir çocuk istememsine ragmen başının üstünden su dökmüş çocukta bunun üstüne çıkmış suda. Yani nasıl davranacagımı şaşırdım hemde üzülüyorum çok. Hiç normal anlaşamıyor kimseyle hep sorun çıkarıyor ne yapmalıyım kızlar içim daralıyor okula başlıcak sürekli dayakmı yiyecek nezaman yaşıtlarıyla anlaşıp oynayacak