serra00 bizim de birkaç güne 6 aylık olacak ben normalde emziriyorum ama gece uykusuna geçmeden tek sefer mama veriyorum yine 3 saat uyuyor en fazla mama daha tok tutar ama yok. Gelişimsel olabilir, diş olabilir ne bileyim canı sıkılıyor bile olabilir algıları iyice açıldı. Ben de ilk başlarda sütüm yetmemeye mi başladı acaba demiştim ama doktor artık 8 saate kadar aç kalabileceklerini söyledi doymamaktan değildir dedi. Bizim de memeye gelmeden uyumuyor geri gündüz zaten hiçbir işimi yapamıyorum artık.