@dmlyksl çok geçmiş olsun canım sana da bizim ishal ve ateş devam ediyor hala. Biz 1 ay öncesinde 6. Hastalık gecirmistik serum takmak için kızımın her yerini denediler sonuçta yine takamadılar o yüzden evde idare edebildiğim kadar etmeyi düşünüyorum daha da ilerlerse mecbur götürürüm. Bu arada benim kızımda aynı şekilde sürekli kucak istiyo ve aşırı huysuz.