cansel06 yok bizimde kurumadı o bence içinde parça kalmasıyla alakalı hep aktı asla yıkamadık cünkü musluk suları suan cok tehlikeli mikroplu zaten istanbuldaysknız bilirsiniz ki bi ara kokuyordu bize doktor yıkamayın dedi ama götürüp yaktırmanızı öneriyorum normalde yakınca anında kuruyor bizim öylede kurumadı baya yaktırdık en son acıkcajtı götürmedim korktugum icn kurudu