Merhabalar. Çok kısa süre içinde işe başlayacağım bebeğim 4aylık olacak o süreçte. Sabah 8akşam 5çalışacağım..günde 3 veya 4kere sağım yapmayı planlıyorum. Bu sütleri birleştirmeli miyim ayrı ayrı mı yapmalıyım öneriniz nedir? Sağdığım süt ertesi gün içirilecek buzdolabında biriktirme yapmayı düşünmüyorum.