aysebb defneduruu Ben kullandım halen kullanıyorum kızım 22 aylık emiyor. Bazı doktorlar sakınca yok diyor bende kullandım bu zamana kadar yani. Hastaneden çıkarken bile ağrı için doktorum arveles vermişti bana