Oğlum bu ay 4 yaşında olacak. Ama inadı tutturmaları büyük büyük laf konuşmaları atarlanmaları büyümüş de küçülmüş gibi eskisi gibi kandıramıyorsunda. Siz neler yaşıyorsunuz ben çok zorlanıyorum ya hiç durmuyor yerinde, bişey öğretmeye çalışıyorum dinlemiyor beni aklı oyuncaklarında kalemde kağıtta hiç ilgisi yok okullar açılacak inş orda dğzelir. Milletin çocuğu toplama yapıyor benim ki öğrendiği sayıları da unutmuş bazılarını.