Kızlar çocukları aşağı indirdim yan komşuda 4 aylık bebeğiyle geldi. İşte başladı benim kızım için zayıflamış deprem sırasında daha topluydu falan moralim bozuldu. Şu an 7 aylık 7 kg ve gelişimsel olarak takip ediyorum maşallah çok iyi yani. Birde 3 yaş anneleri beni anlar mı bilmiyorum ama şu uyku saatinden nefret etmeye başladım. 3 yaşta gerilemesi oldu uykularda normalde 8 9da uyuyan kızım 11 12den aşağı uyumuyor. Göz altları kırmızı oldu artık. Şimdi zor bela bağrış çağrış tatlı kavgalardan ede ede uyudu. Artık uyusunlar da tek başıma bir nefes almak istiyorum bu yüzden erken uyusunlar istiyorum. Küçük her şekilde uyur da büyük zor uyuyor herkes mi böyle