Ayselisali selamlar ben 28 yaşındayım kardeşim 26 yaşında çocukluğumuzda yıllarca hem ranza hem yavrulu yatak kullandık. ben büyük olduğum için yatağı bana yavrusunu kardeşime vermişlerdi, o zamanlarda hiçbir sorun olduğunu düşünmemiştim ama kız hala benim yatağım yoktu çekmecede yattım diyor 😂 yani bi uzanmak istese ne bileyim gündüz odasında vakit geçirecek olsa yatağının üzerine oturamayacak bile. Ya da akşam yatak açıldığında diğer çocuk yerdeki yatağın üzerine basarak geçecek. Özel alanı hiç olmayacak gibi bir şey. Kesinlikle ranza almalısınız güvenlik önlemlerinizi alırsınız