user33 Hiçbir şeyi yok diye yazmamışsınız ama postta. Herhalde sizin araca kıyasla ciddi bir hasar almadı demek istediniz. Ama yine de almış, tamir için serviste beklemiş, bu süre zarfında çalışamamış. Bu nedenle hem doğrudan maddi zarar hem de kar kaybı oluşmuş. Üstüne bir de değer kaybı muhtemelen. O araç yerine başka bir araç kiralamak zorunda kaldılarsa, araç kiralamanın bugünkü maliyetini de düşününce bana 25 bin tl az geldi.