mirac_p01 Merhaba hanımlar oglumunda kiziminda anli dışa doğru sisik gibi kizim yeni doğan oglum 3 buçuk yssinda herkes bez bagla diyor anlina duzelie diye yapan varmi bunu
mirac_p01 Rengarenk52 bilmiyom hani merakta ediyom ailede alin bombe gibi olan yok iki çocuğum ki öyle duruyor oglumda keldi kizimda kel😂cok göze geliyor oglumun bas cevreside büyük olunca
mirac_p01 Rengarenk52 kim gelse gorse iki çocuğumla alakali anli disa doğru diye diye piskolojim bozuldu
forumgurmesi mirac_p01 blurladoğınız için kaşının altı kesik gibi çıkmış ama normal bence ben bir tuhaflık göremedim
Ballikizim99 mirac_p01 yapısı öyledir benimde alnım öyledir kızımında öyle düz değil bence daha güzel 👍