Merhaba
3 günlüğüne ev tuttuk tatile geldik asla öğlen uykusu uyumadı geve sürekli kalktı beşiğini bile getirdim yabancılık çekmesin diye 2 yaşında bu arada sürekli ağladı zaten babası ilgisiz adamın teki sağolsun ailemle gittim de yardımcı oldular ne zaman büyüyecek gerçekten onu çok seviyorum ama arabada asla durmadı telefon vermek zorunda kaldım salladım kitap okuyalım dedim oyuncak verdim yok asla normalde de telefon vermem anca işte böyle köşeye sıkışınca izleyince de vicdanen deliriyorum ama eşim gerçekten başı hiç almıyor darlıyor beni sinirleniyor gezdiğimden bir şey anlamadım cidden