Kızlar oğlum 9 aylıkken 10 kiloydu. 34 aylık 15 kiloya yaklaşmıştı şu sıralar 14 olmuş yine. Asla kilo almıyor. Sağlıklı evet takmıyorum ama yedikleri az mı sizce, vitamin vs almam gerekli mi acaba. Boyu da 101 cm bu arada. Giydiği yakışsın istiyorum poposunda eşofman durmuyor 😅
Sabah 1 yumurta, küçük dilim kaşar, 3 zeytin, salatalık
Kahvaltıdan 1 saat sonra falan 1 bardak süt içti
Uyumadan muzlu yoğurt içinde kendi yaptığım cici bebe vardı 3 tane
Kalkınca küçük bir dolma biber kıymalı
1 kayısı, azıcık karpuz ve kavun
Akşam küçük kase ekmekli mercimek çorbası
Şuan yarım mısır yedi
10 gibi uyur, şimdi pankek yapcam belki yer en fazla 1 tane.
Kızlar hiç yemeyen çocuğa göre fena yemiyor. Tabi aşırı iştahla yemeği bekleyen bir çocuk değil. Kitaplarla vs yiyor çok aç değilse. Ama kilo almayacak kadar yemiyor diyemem ama neden hala aynı kiloda anlamadım
Deneyimli annelerden yorum bekliyorum