Esoz1110 anneannem 82 yaşında kalçasını kırdı, ameliyatı güzel geçti, şu an 1,5 sene oldu yemin ediyorum 10 yaş gençleşti.
Kalça kırığında en en en en en önemli şey ameliyat sonrası fizik tedavi konusunda destek alması.
Mutlaka bir fizyoterapist ile çalışın kendi kendine toparlanmaz.
Her hafta fizyoterapist geldi eve egzersizleri yaptı öyle düzeldi vallahi