Kızlarrr geçen hafta perşembe akşamı eve geldim bez kalmamış akşam uyutacağım markete gitme imkanım yok o saatte falan derken neyse dedim bismillah deyip başlayayım fırsat bu fırsat eşime bezi aldırdım ilk gece gayet güzel geçti ilk günde iyiydi fena değildi yani ilk gün olması gerektiği gibiydi ikinci günde kakasını yaparken ikinci gün biraz tedirgin oldu ama ağlamadı üçüncü gün tam bir felaketti ishal olmuştu birde yavrum asla tutamıyordu neyse dedim takmayacağım bez o günü de atlattık ertesi gün yapmadı yine kakasını çişini de kakasını da haber vermiyor ama kaçırmıyor da artık ben ne zaman tuvalete götürürsem o zaman çişini yapıyor dün öğlene doğru marketimiz var oradaydım çocuklarla oynarken birden dükkana girip anne çiş dedi ilk kez ve kakasını da yaptı normal mi bu kadar tutması ya 3-4 saat kadar yapmıyor gitmek istemiyor ama ne zaman sıkışırsa hadi gidelim dediğim de hiç ikiletmiyor kakasını da balonla yaptı geçen iki seferinde de nasıl olması gerektiğini bilmiyorum ya acıkçası ne yapmam lazım fazla ani oldu benim için sinirleniyorum kızdığımde oldu ama üzülüyorum ya sonra off 🥺😪