Emy Sağ göğsümün ucunda süt kabarcığı oluşmuş emzırırken bayağı acıyo basına böle bişey gelen varmı nasıl geçirebilirim
Summ Geçen gün aynısı bende de olmuştu hemşireyim ben enfeksiyon olup olmadıgına iyice baktım süt tıkacına benzettim dikkatli bi şekilde patlattım agrım geçti. Ama enfeksiyonsa patlatmayın
Emy Summ neyle patlattın canım ben sıktım ama patlamadı acıyo okuduğum şeylere göre sıcak su kompres yapın sonra emzirin diyo çocugun çekmesiyle gecer dio ama dün gece yaptım bugun bi daha denicem
Annesibebisi Summ enfekaiyon olup olmadigini nasil anladiniz agrisindan mj anlasiliyo yoksa iltihap falan mj oluyor
Emy İğne batırmayın dio bende deneyecektim kendim için degil enfeksiyon kapar çocugum ememez diye yapmadım olmadı öle denerim saol canım
Yabrukus Emy canım bende internette araştırdım biraz nedir bu diye yabancı bir kaynağa denk geldim tedavi yöntemlerinde buda yazıyordu öyle denedim yoksa bende denemeyecektim geçmiş olsun
Emy defnesmoms geçti mi canım gec gördüm kusura bakma kendiliğinden gecti canım bebegim emerken çok acıyodu vakumla çekerlen geçti ama sıcak su kompres iyi gelıo sag sürekli veya emzir zamanla gecıo gecmiş olsun
defnesmoms Emy malesef patlattım ve daha kötü oldu daha çok acıdı meme cerrahına gittim şükür bişi çıkmadı ama geçmezse keserek alıyolarmış