2 yaşında bir kızım var. Sürekli bir tutturma, istediği olmayınca öfkelenme, ağlama hali mevcut. Okuduklarımdan 2 yaş sendromu olduğunu ve normal olduğunu düşündüm. Kızım 18 aylıkken işe başladım. Haftanın 3 günü ofiste, 2 günü evde çalışıyorum. Bu sırada kızıma annem bakıyor. Annem son zamanlarda bu çocuk hiç normal değil, siz böyle değildiniz, sürekli ilgi istiyor, sürekli ağlıyor, bir doktora götürün, bir uzman gözetiminde olması lazım demeye başladı. Bugün yine diyince çok içime oturdu 2 saattir hüngür hüngür ağlıyorum. Keşke anneme bağımlı olmasaydım, bakıcı çok araştırdım ama bulamadım. Annem de haklı çok yoruldu ama ben ne yapabilirim ki? Şimdi kreşe mi başlatsam diye düşünüyorum. Kızlar, 2 yaş sendromunda bunlar normal değil mi içimi biraz rahatlatsanız.