benanas Doğum yapalı 2 seneyi geçti ama halen iz var orda scara döndü. Bunu yaşayan ve tedavi uygulamıs olan varmı? Veya hangi kremi kullandınız? Bu vakitten sonra kullansam işe yararmı
yildizmom-2023 benanas benimde iz geçmedi kabarık duruyor bazı vücutlar kendini onarmak için orda fazla hücre yenilenmesi oluyormuş ondan kaynaklaniyormus
nurrr126 Bende doğum yapalı 2 yıl olacak ama izi bariz belli ve kabarık kuzenim doğum yapalı 7 ay oldu hiç bişey yol çizgisi bile belli değil bence vücutla alakalı