Evet bugün 2 buçuk yaşındaki kızımla avmye gitmek gibi bir hata yaptım. Balon şeker jelibon oyuncak görünce ruhum daralıyor artık. 5 dk da bir ağlama krizine girdi. Atıştırmalık alıyorum yok durmuyor. 2 dk oturamıyor çocuğum ya. Çevremdekiler hiç kızmıyorsun ondan oluyor diyor ya ben artık bilmiyorum nasıl kızacağimı. Durdan yapmadan anlamıyor çocuk. Dövmek bağırmakta doğru değil değil mi? Artık hiç birşeyden keyif almıyorum kızım hepsi için ağlıyor kırıyor.😔