Benim bebeğim de 8 aylık. Ben sağarak besledim doğduğundan beri. Sabah uyanınca sütünü içiriyorum yaklaşık 2,5-3 -3,5 saat sonra da kahvaltısını yaptırıyorum. Eğer bu arada uykusu geldiyse uyutuyorum tabi. Ben bi süt bi ek gıda şeklinde gidiyorum şu an. Böylece günde 3 kez ek gıda almış oluyor. Ama o gün işim varsa yada bi uere gitceksen 2 ek gıda alıyor. Gece zaten uyandığında süt içiriyorum. Benim bebeğim bu şekilde. Ne kadar doğru bilmiyorum ama ben bu şekilde yapıyorum. Genel olarak hergün yumurta peynir pekmez yoğurt meyve sebze et-etsuyu gibi besinlerden almasına dikkat ediyorum.