Nursel45 pazarlık olmuş, alışveriş bitmiş. Paranız varsa dahi göndermeyin onlar haksız o gün saymaları gerekti haklı çıkmaları için. Nereden bilebilirsiniz yalan söylemediklerini, eşin kocadan habersiz aldığını, ev ahalisinin habersiz kullandığını. Muhtemelen ucuz gitti diyip sizden para koparmaya çalışıyorlar.