yigitmomyy benim kızın da ekimde doğum günü ben de düşünüyorum. Klasik olarak sarma,patates salatası,sigara böreği ,kurabiye, mercimek köfte ve pasta olarak ayarladım menüyü. Gün menüsü gibi😂 annem babam kayınvalidem kayınpeder kızkardeşim bi de eşim ben kızımız olacak o yüzden😂