Nazli7 Kızlar 16 ocakta doğum yaptım bi 40 gün kadar kanamam oldu o zamandan beri regl olmadım bu durum normal mi? Hayır etraftakiler hamilemisin falan demeye başladılar, bunun normali ne zamana kadardı
sedef98 Bende 9 ocakta doğum yaptım daha bugün oldum ilk reglimi bende çok takıyordum ilk defa olduğuma bu kadar çok sevindim 😂😂 bir arkadaşım 2 sene sonra olmuştu emziriyordu