Gamzelikiz_34 yaaaa benim de ikinci sezaryen oldu, evet gerçekten zor amaaaa çok da güzel 😍
Allahim bize bağışlasın sağlıklı hayırlı ömürler nasip eylesin yeter ki 💗💗💗
benimkilerin arası 5,5 yaş.
suan bebeisim 17 aylik en az birkaç yıl hiç istemiyorum ama bakalım ne zaman olursa hayırla inşallah 🙏🏻
Planli olur ins iki kızımda olduğu gibi