Habibe08 Darkblue başvuru yapman lazım önce kendi kendine yatmiyo e devletten sonra ilk öğretmenim uygulamasini yükle ordan takip et yatip yatmadigini yatinca zaten mesaj geliyo
esay22 kaandurumoms bende mayista yaptim hala incelemede diyo 144 ariyorum il onayı bekliyo diyorlar anlamadim bende
30-01-m kaandurumoms bende nisanda doğum yaptım 1 ay sonra onaylandı 144 ü aradım bilgi için . Ama daha gidip almadım parayı 😀