Meri-Mel Ay neyseki şanslısınız görmüşsünüz..Hani belkide bisey yapmayacaktı ama çocuk işte bellide olmuyor.Kızımın 18.aydan ağzına bseyker göturmesi azaldı şuanda da "hayır olmaz"dediğim şeyleri bilerek gelip bana "anne bak"diyor,bakıyorum ağzına atıyor gibi yapıp sonrada "hayır olmaz Asya’cım bu tehlikeli."diye de kendi kendine cevao veriyor.Ne dediğimizi bile bile yapiyor.Cevaplarımızıda bldigi icin cevapta veriyor birde..Güvenemem bu yüzden..En kötü 1 yıl daha takmayacağım.1 yıl sonrada isterse artık.Az once sordum künyeyi geri takalım mı?Çok güzel olur bence dedim."Takmak istemiyorum."diyor🤷♀️