Kızlar başka postta bahsetmiştim şuan bir aydır kaynanamdayım ve bebeğimle aşırı ilgilendi bende zaten gidicez ilgilensin dedim ama şuan bebeğim bana asla gülmüyor sesime bakmıyor bile. Ama ben hariç herkese gülüyor Çok üzülüyorum 6 buçuk aylık bebeğim ve bana düşkün olması gerekirdi diye düşünüyorum ama ben hep mama içir altını değiştir işiyle ilgilendim o yüzden sanırım kaynanama düştü biraz. Bugün misafir geldi ağladı ben aldım sustu kaynanamda da durmadı. Ama ben seslenince bakmıyor. Kaynanamın arkasına ağlıyor ben gidince ağlamıyor Ay çok saçma yani kafama takıyorum beni sevmediğini düşünüyorum ve korkuyorum. Araştırdım bebekler annelerini kendi uzantısı zanneder o yüzden gülmeyebilir yazıyor annesine gülmek koluna bacağına gülmek gibi bişe yazmış bide 🤣 lütfen bebeği böyle olan varsa yazsın. Uzaktan herkese güler kucak istemez sadece biraz sosyal kelebek yani