mom97X Kızlar bunu kızım 1 haftadır ishal diye aldık, suyun içine döküyoruz ama tadını alıp içmiyor kızım. Yoğurt, meyve püresi filan da sevmiyor içine atayım desem. Ne yapmalıyım ? Nasıl verebilirim ?
ikibebekannesi34 mom97X bunlar yerine entırogermina tarzı şaseler kullansanız daha kolay olur onların tadı yok cünkü..
Kuzularinanasi mom97X iste 1 defada cogunlugunu icmis olur ben oyle yapiyrm.1 bardak suya katinca 1 yudum az almis olur.az suya katarsan 1 yudumda daha cok almis olucak.
mom97X Kuzularinanasi haklısın da benimki tadını hemen alıp atıyor, ama yarın çok susadığı bi anda azıcık suya döküp deneyeceğim
mom97X ikibebekannesi34 yaaa ? Doktorumuz söyledi aldık bilemedik, olmazsa enterogermina dediğiniz gibi tatsız ise onu alırız
ikibebekannesi34 mom97X büyük oglum cok zor ilac icerdi.. hep baska yollar arardım, eczacı zorla toz vermeye çalıştığında bile almam cünkü cöp oluyor.. oyun gibi iciyor digerini