MYamaniko canım benimki de 5 ay 4 günlük 2-3 gün öncesine kadar benimki de öyleydi çok fazla mızmız sürekli bağırma ağlama .. uykuya dalamazdı, uykusu geldiğinde nefesi kesilircesine morararak ağlıyordu. Ama bu 1-2 gündür hala Var ama biraz sakinledi gibi , o kadar kalmadı yani. Muhtemelen dönemsel bişey ya da dişlerinden ara ara olabilir diye düşünüyorum