Oğluma okul kayıdında psikolog konuşması yaşıtlarına göre daha bebeksi bazı harfleri sanırım çıkaramıyor dönemin sonuna doğru bakarım devam ederse terapiste yönlendiririm dedi. Biz anlıyoruz başkaları da %70 anlıyor diye düşünüyorum. Bütün sesleri tek tek söylettik sadece r ve l sesinde zorlanıyor. R diyemiyor Lyi de kelime içinde y gibi söylüyor. Bu yüzden sanırım tam anlaşılmıyor yabancılar tarafından. Ben de çok takık bi anne olduğum için acaba sizlerde durum nedir normal mi şu anda merak ettim aydınlatırsanız sevinirim. Düzeliyor mu büyüdükçe