Merhaba kasımda 3 yaş olacak oğlum var 9 aylıkken bir hastane sürecimiz oldu ondan beri beraber uyuyoruz ayrı odada yattığımda uyanırsa kıyameti koparıyor ayrıca ayrı odada ben de uyuyamıyorum aklım hep onda kalıyor şu an hamileyim yine kasımda doğumum var bunu nasıl aşabilirim böyle durum yaşayan bar mı