Bebeğim 25 günlük oldu son üç gündür gündüzleri sürekli emmek istiyor ağzından çıktığı an ağlıyor tutunca sakinliyor, uyumuyor da sadece göğsümde süt içtiği sırada kestiriyor, geceleri rahat uyuyor şükür ama gündüzleri böyle olması beni çok yormaya başladı hem bedenen hem ruhen bu duruma bir çözüm önerisi olan var mı neden böyle yapıyor düzelecek mi geçecek mi?