gmzzknn ben de egzama hastasıyım. Benim hastalığım akuttan kroniğe döndü. Ve rahat 15 yıldır çekiyorum bu hastalığı. Bıttım sabununu ben de kullandım ama hiç faydasını göremedim. Kirpi eti yedim, ceviz macunu yapıp sürdüm, İsveç şurubunu denedim bana mısın demedi. Artık yıldım parmaklarım da yarıklar oluşup ne zaman elimi kullanamaz hale gelirsem anca o zaman krem sürüyorum. Onun dışında artık hiç uğraşmıyorum. Sivasta bir balıklı kaplıca var eğer imkanınız varsa orayı deneyin. Benim bir tanıdığım o balıklar sayesinde kurtuldu. Balıklar sadece hastalıklı bölgeye geliyormuş ve iki çeşit balık varmış biri hastalıklı yeri temizliyor diğeri onun dokunduğu yerlere dokunuyor. Bir tek o kaldı yapmadığım ne zaman niyetlensem hep bir şey çıktı