Kızlar 1 ekim kızımın doğum günü ama ben bişeyleri önceden netleştirmek isterim kafama çok takıyorum. Ben konsept olarak çilek düşmüştüm ama sonradan biraz saçma geldi daha doğrusu pastayi nasıl yaptıracağımı bilemedim internetten baktıklarım hep şeker hamuru sizce çilek konsepti nasıl olur mu yada değiştireyim mi fikirlerinize açığım