aysendogany Bebeğim 20 aylık çok üstümde kalıyor artık emzirmeden tamamen kesmek istiyorum bana en etkili yöntemi önerir misiniz lütfen 🥹
minisinannecigi aysendogany forumda ara kısmına memeden kesme yazın eski postlarda çok detaylı cevaplar var