Bebeğim Salı günü 1 yaşında olacak hiç vermemiştim hasta oldu herşeyi reddetti denemelik verdim asla yemedi hep taze yapıyordum tatile çıktık 2 hafta önce genellikle tüm ek gıda ürünlerini og markasından alıyorum o markanın hurmalı armut püresinden almıştım 2 adet çok severek yedi bende tadına baktım gayet güzeldi şimdi 2-3 tane aldım ama günlük hayatta vermek için değil acil dışarı çıkarız vs yanımızda bulunsun diye aldım herşeyin tazesi en iyisi ama arada kurtarıcı olur bence og natural markasına bakabilirsiniz içeriği düzgün tadı da iyi ama ebebek gibi yerlerde satılanları tavsiye etmem hep şeker var içinde orada satılanların