monica50 Ben de ilk Lansinoh almıştım. Yedek olsun, nolur nolmaz diye bi de Avent aldım sonradan. Lansinoh bana daha hızlı akışlı gibi geliyor, Avent’te daha çok uğraşıyor kızım içmek için. Bu anlamda hissiyat olarak Avent’in meme reddi yapması daha az olası geliyor bana. Bir de doluyken ters çevirince Lansinoh’ tan birkaç damla geliyor ilk anda ama Avent’te hiç olmuyor.