Merhaba canım anneler:) 17 günlük anneyim, sütüm de oldukça az. Bebeğim sarılık olduğu için zayıf emiyor ve uyuyakalıyor. Ben de hem bu sebeple hem de sütüm artsın diye her emzirmeden sonra sağıyorum. Sizce iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum? Sağdıktan sonra dolması epey zaman alıyor çünkü. Sağarak süt artar denilir ama ben henüz bir faydasını göremedim bir yerlerde yanlış mı yapıyorum acaba 😞