nez34 Hemen bıraya yazacağına doktora git diye yorum yapacak olanlar lütfen yapmayın yeterince mutsuz ve gergınım ilçede yaşıyorum ile gitmek için 1 saatim var bi anda oyun oynuyorduk başınım üstüne hoplayıp düştü çok hareketli tutamadım o an için kusma vs olmadı yarım saat oluyor düşeli yürüteci çok seviyor ona koydum herzamanki gıbı hareketleri ama ben çok korktum başına gelen oldu mu bı sorun oldu mu
seymasensoy nez34 doktorlar boyu kadar yerden düşerse sorun yok takip edin bir farklılık olursa kusma ateş o zaman doktora getirin diyor
gokcen_ nez34 İçinin rahat etmesi için doktora gitmen dhaa iyi ama açıklamanı yapmışsın canım.Geçen hafta görümcemin oğlu düştü.2,5 yaşında.Gözlemle uyutma hemen ,kusma ,aşırı huzursuzluk ,ateş vs var mı olacak mı diye kontrol et
Pamukhanim_ nez34 geçmiş olsun geçen ay mama sandalyesinden düştü dünde yatağından geçen ay götürmüştüm acile emiyorsa hareketlerinde bir sıkıntı yoksa normal demişti ama 6 saat kadar gözlem yapmıştık orada kaldık 1 gün boyunca da gözlemle demişti bişey olmadı dün düşünce de baktım yine bişeyi yoktu bizim 3-4 defa başımıza geldi engel olmaya çalışsam da bir şekilde düşüyor hareketlendiği için her seferinde korkuyorum ama düştüğü yer zemin önemli tabi
12betul nez34 Zaten diğer yazılacakları arkadaşlar yazmış çok geçmiş olsun . Ben bunlara ek olarak ; 4 aylıkken kızımda koltuktan düştü baya baya başının üstüne şükür bir şey çıkmadı ama Uyuyordu hastanede dahil . Doktor bana uyusun bir şey olmaz saatte bir ya da yarım saatte bir eline koluna ayağına dokun refleks veriyor ise sıkıntı yok . Çekme kıpırdama gibi . Ama refleks vermiyor ise hemen getir demişti . Bilgin olsun
nez34 seymasensoy boyundan alçak biyer şuan gözlemliyorum yürütece bındı hareketlri normal oyuncak oynuyor ablasına ses felan çıkarıyor ama ben çok daha kötüyüm
Aklimideliricem Hastane o kadar uzaksa hiç beklemeyip yola çıkmanız daha mantıklı değil mi sizcede? Benim çocuklarım düşünce ben gözlemliyorum kusması bayılması ne bilim bi gariplik var mı diye ama ben sağlıkçı olmama ve acilin 5 dk uzaklıkta olmasına güveniyorum
nez34 Aklimideliricem şuan yola çıkamam eşim de uzakta il uzak bende gözlemliyorum dedıgım gıbı yurutece bındı hergunkı. Normal hareketlerini yapıyor ablasına seslenıyor kusma vs olmadı
simseklivekalpli nez34 geçmiş olsun takipte kalın kusma bilinc bulanıklığı gözlerde kayma olmadığı sürece sorun yok ama olursa 1saatlk mesafeye nsıl gideceksiniz acil o da var
subrk nez34 Geçmiş olsun bizimde başımıza geldi yataktan başaşağı inmeye kalktı ve düştü. Çok şükür birşey olmadı. Kızarıklığı için buz koyduk.Doktora mesaj atıp sordum.4-5 saat uyutma gözle dedi ama akşam olduğu için 2 saat uyanık kaldı. Sorun yaşamadık. İnşallah sizin de sorunsuz geçer.
Aklimideliricem nez34 ilçede devlet hastanesi felan da mı yok yani tamam götürmeyin evde takip edin ama Allah korusun ters bişey olursa ne yapacaksınız
12betul nez34 Zaten diğer yazılacakları arkadaşlar yazmış çok geçmiş olsun . Ben bunlara ek olarak ; 4 aylıkken kızımda koltuktan düştü baya baya başının üstüne şükür bir şey çıkmadı ama Uyuyordu hastanede dahil . Doktor bana uyusun bir şey olmaz saatte bir ya da yarım saatte bir eline koluna ayağına dokun refleks veriyor ise sıkıntı yok . Çekme kıpırdama gibi . Ama refleks vermiyor ise hemen getir demişti . Bilgin olsun
nez34 12betul şuan iyi parka çıkardım daha iyi gözlemlemek için sağa sola bakacakmı çocuklara tepki verecek mi diye iyi şuan herzamanki gibi elinde oyuncağı var oynuyor inşaallah bişey olmaz
nez34 subrk ay benım kızımda 2 saat uyanık kaldı çok uyumak istedi uyuttum ama normaldi hareketler çok şükür yedirdim oyun oynattım parka çıkardım ne yapacak dıye herzamankı gıbıydı
Dedektifgadget nez34 zaten her düşmede acile gitsek ohoooo Çok geçmiş olsun öncelikle tüm gece boyunca takip edin en ufak belirtide götürün her zaman takip ederim hemen tomografi çekmiyor devlet hastanesi zaten maalesef
nez34 Dedektifgadget evet orada daha çok gerecekler biliyorum ilk gözlemlememde çok şükür sorun yok yaklaşık 2 saat oldu hareketlerı yemesı normal çok uyumak ıstedı 2 saat oldu uyuttum şuan
subrk nez34 Gelmiş geçmiş olsun canım. Yoktur birşey merak etme.Gerçi böyle söylüyorum ama ömrümden ömür gitmişti benim de