klhjdm axp valla bence normal değil benimde bi hafta sonra 3 aylık olucak bugün sabah 5 de kalktı daha yenş zorla uyuttum düşünün yani
pnarkrd axp gazı olabilir ?Gece gündüzü anlamaya başlamış da olabilir?dış dünyayı keşfediyor uyumak istemiyor olabilir?yorulmuyor da olabilir
axp pnarkrd akşam 8 olunca uyuyor yatırınca da kalçasını kaldırıyor kucağa gelince susuyor ara sıra mızmızlanıyor uykusu olduğu için