uykusuzanne__ kendimi iyi hissetmediğim zamanlar oldu, biraz Depresyona Girdim Biraz çıktım, biraz kafamı dinledim Biraz internetten uzak kaldım. Bol bol dinlendim falan. Iyisiyle kötüsüyle buradan uzak kalmak iyi geldi, bence bazen yapmak gerekiyor 😉