9 aylık erkek bebeğim var iki dişimiz çıktı. Gündüzleri çok çok iyi oynuyoruz uyuyoruz yememizde hiç bir sıkıntı yok ama bu zamana kadar zaten deliksiz uyuyan bi bebek değildi ama 1 hafta öncesinden aşıdan sonra 1 sonra kalkıyor gece uykusundan çığlık çığlıga ağlayarak kucağımıda alsam sakinleşmiyor bittim artık sizce sebebi ne olabilir. Gündüz bu kadar iyiyken gece iyi olmaması