Merhaba 32 günlük bebeğim var gazını çıkaramıyorum uyuyor sancıyla 2 saatte bir uyanıyor her yolu deniyorum gazı çıkması için ama yapamıyorum strese giriyorum artık yapamadığımı düşünüyorum gaz damlası kullanıyorum ama oda fayda etmiyor tam aksi 3 öğün verdiğimde sancısı artıyor varmı önerebileceğiniz bir yöntem